На першу сторінку
 
РеєстраціяЗайти

Там, де…

Микола Ільків-Свидницький, 16.04.2010 року

Там, де мовчить океан

між твоїх перламутрових снів

там, де я сам-на –сам

одружився з тобою й прозрів

там потонули зірки

іржаві мовчать кораблі

там, де з твоєї руки

стікають слова глевкі

і на чверть сон ми близькі

кватроченто у наших думках

поцілунки ламкі і слизькі

мов гілля на квітневих бузках

там, де пінА і слинА

разом з океаном спить

народилася наша весна

і встигла померти за мить.

2010

Читати коментарі (19)
Рейтинг Оцінили
5 Марина Тютюнець, slavchyk, Юлія Сніг, АнаІс, Роман Андрущенко.
( написати коментар )
Марина Тютюнець
2010-04-16 14:36:27

Миколо, знову запитую, що з вами?)))

плюс за - "поцілунки ламкі і слизькі,

мов гілля на квітневих бузках")

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-16 16:38:37

Щось не так? Дякую за плюс і за увагу до вірша. Для мене він непевний. У мене настрій щось у ньому змінити згодом.:))

(відповісти)
Марина Тютюнець
2010-04-16 17:23:23

цілком згодна, але це порівняння не чіпайте. прикипіла я до нього)

(відповісти)
severen
2010-04-16 23:10:31

Миколо, геть слабенько..

цього вірша потрібно кардинально змінити

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-19 17:02:09

З геть слабенько я не погоджуюся, мені особисто віє трохи Жаданом. Завершення останньої строфи попсове - це так!

(відповісти)
severen
2010-04-19 17:59:29

сприйняття поезії майже завжди вкрай суб'єктивне..

мені, як читачеві, цікаво коли ЛГ, звертаючись до особи жіночої статі, тримає і існування мене (як читача) на умі.. і переживаю, щоб мені було цікаво) будь-яка любовна лірика - це секс втрьох - він, вона активні, а читач споглядає)

автор на це свідомо йде, виносячи на широкий загал свої вірші

і от мені, споглядати це нецікаво

"перламутрові сни", "глевкі слова", "квадроченто в думках".. ну і що?)

а від Жадана тут хіба що океан та кораблі)

але це я так сприймаю)

а он slavchyk, навпаки, категорично зі мною не згоден...)

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-19 22:19:41

А ви читач чи автор? Так цікавлюся, між іншим. Бо автор ще розуміє певні пласти поезії, а автор не завжди. Зрештою, тут не зовсім любовна лірика. Якщо ви перегорнете мої поезії, то знайдете різні вірші, але питома більшість -це любовна лірика. Це моя ніша, де я пишу і експериментую. Я не кажу, що він (вірш) класний. Він мені також не докінця подобається і грає. Сорррі!

(відповісти)
Юлія Сніг
2010-04-19 22:38:00

А можна мені як читачу?)) Поезія, картини і т.д. то не тільки на сподобалось/не сподобалось ділиться, є ще "от наче і сподобалось, але чогось ось трішечки не вистачає". Я цього вірша перечитую вже вкотре і мені "ось трішечки" якраз і нема. То й думаю ставити плюса чи ні. Але таки поставлю, бо якщо я його перечитую, значить щось таки я в ньому знаходжу, хоч і не до кінця))

(відповісти)
severen
2010-04-19 22:38:20

то автор розуміє, а читач не завжди?

чи навпаки?)

Миколо, у вашому творі навіть з технічного боку купа питань.. хоча б рими.. ну не настільки ж неточні..

читав інші ваші експерименти.

на мою думку, експерименти варто було б починати коли маєш певний рівень у класичних формах віршування

ніколи не повірю, що музикант гратиме джаз, не знаючи до путя елемантарних принципів гармонії.. хіба що він негр, або геній) на фото ви не схожі на негра)

(відповісти)
Юлія Сніг
2010-04-19 22:45:47

Наскільки я зрозуміла то "попса не рулить", тре щось нове вигадувати))) навіть якщо в класиці ас, то це ще нічо не значить))) Хоча... може це й добре. Я он єдина зі свого оточення, хто любить Маяковського))

(відповісти)
severen
2010-04-19 22:54:39

а я от колись був припух від Облака в штанах.. )

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-20 16:58:30

автори трохи по-іншому розуміють, ніж читачі. а класику я писав. в основному з сонетом працював. дещо на ПМ є, більш-менш вартісне. я вже десь вів дискусію стосовно технічних форм - це епоха дійсно старої класичної поезії.

(відповісти)
Ніка Достойна
2010-04-18 02:18:15

та, слабувато, але його варто трохи обробити і бу добре

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-19 17:06:40

Ну, так завернутих образів немає. Але я й так хотів. Може вся оця перевантажена туфтологія, яка навіть на футуризм не катить профукається. Такі поезії також мають бути. З нею тут усе зрозуміло. Цікаво почути, що обробляти? Не все до речі піддається обробітку. Простіше буде знищити поезію

(відповісти)
Ніка Достойна
2010-04-19 22:20:11

не всі, але переважна більшість - так. а як обробляти - найкраще видно лише автору. а мене хвилює ритм в перших двох строфах; і якась недооформленість невагомо літає межи рядків.

(відповісти)
slavchyk
2010-04-19 12:46:55

ви шо здуріли..?

це добра поезія ніц тут переробляти не треба, тут всьо гармонійно і віршово...

(відповісти)
Микола Ільків-Свидницький
2010-04-19 17:07:35

дяка, Славчику! Вірш має зазнати і критики і похвали, аби настоятися!

(відповісти)
slavchyk
2010-04-19 17:11:55

то не факт

він або добрий або фіговий...

тут добрий...

(відповісти)
( написати коментар )