На першу сторінку
 
РеєстраціяЗайтиВідновити доступ
ЛітКлуб лого
всі твори проза поезія інше рецензії форум автор

Dispersion of Dance. The Opera (UA)

Роман Миронов, 06.10.2012 року



Танець, мов сіль, –

Градація стрáху,

Вихор похміль

Перевернуту плаху

Зриває на втіху

(За величі мíхи).

Слухаєш Драу

В Еоновій тиші,

Між рéбер – імла –

Відсікаєш, що нижче.

І кожне із «па» –

Дрібний крематорій,

Усі ми живі та скалічено-хворі.

Бетховен живе у душі між симфоній.

Ти ще не помер, ти танцюєш, у колір…

Бо танець – це біль, а ціна йому – воля.

Читати коментарі (10)
Рейтинг Оцінили Переглянули
13 SinusoЇda , Окайда , Іванна Шкромида , Микола Нечета , Руді (Оксана Мазур) , Яніна , Дана Муравська , Olesya V , Сонце Місяць , Сергій Нечета , Толік Панасюк , Великий , Світлана Жукова , Mr. Grey , тиха вода. 284
( написати коментар )
В'ячеслав Шестопалов
2012-10-06 15:25:09

Те, що я тобі й казав раніше. Є цікаві знахідки, є невдалі творчі рішення. Почну з позитивів. Подобається танцювальна тема, вона не надто популярна на Літклубі та й узагалі в поезії сучасній. Гарний вибір ритму. Є класні образи, наприклад: "дрібний крематорій" (це ніби "маленька смерть", або "la petite mort", про значення вислову сам почитаєш), "Бетховен живе у душі між симфоній", "градація страху".

 

Від слів "І кожне із "па" звучить цікаво, оригінально. Там де про Драу теж непогано, крім "Відсікаєш, що нижче", де в мого розбещеного розуму чомусь не дуже серйозні асоціації виникають. І ще чомусь насторожують "величі мІхи". Мені здається що цей образ не дуже відповідає танцювальній тематиці.

 

Поки що в мене суперечливі враження від вірша, але позитивні від твого експерименту. Пробуй далі щось нове, і, хай спершу твори будуть трохи недолугими, твої спроби вже заслуговують на повагу. І читачі згодом це оцінять.

Тимчасово без плюса. Тут ще є над чим попрацювати...

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 15:34:31

Cтосовно "мíхів величі" та "Відсікаєш, що нижче", то згадай, хто такий Міхаель Драу. Тобто я не мав на увазі класичний танець, а сплетіння танцю, готики, та космічності музики і голосу даного, по-суті оперного, виконавця.

---

 

більше тут нічого міняти не збираюся, бо свою позицію я пояснив.

(відповісти)
В'ячеслав Шестопалов
2012-10-06 15:36:57

Я поважаю твою позицію і визнаю, що вона в тебе може бути будь-якою. Моя скромна думка - лише читацькі забаганки :) Цікаво, що скажуть про цей твір інші літклубівці.

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 15:38:08

от і подивимось )) дякую, що висвітлив свою позицію )

(відповісти)
Сергій Нечета
2012-10-06 20:25:51

Славік правий, суперечливо. Не переконав.

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 22:21:08

дякую за думку

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 22:44:28

і ще, у свій захист:

 

1) "величі мíхи" - алюзія на те, що танець пов'язаний з величчю (в контексті вишуканості, інтелігентності). І взагалі, весь асоціативний ряд першого стовпчика - надбання готики з присмаком необароко.

 

2) а стосовно "відсікаєш, що нижче" (що є після рядка "між рéбер – імла"), то мається на увазі (звісно, підтектсом), що ця внутрішня порожнеча після тяжких особистих переживань призводить до повної відключки свідомого, тобто перестаєш задумуватися над танцювальними кроками, і тіло танцює само собою, це танець болю. Ти "відсікаєш" ноги, а вони витанцьовують так, ніби це останній день на Землі, бо переживання ліргероя (звісно, знову підтектом) надто сильні.

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 23:13:06

Можна ще сказати "за темряви мíхи" чи "мов темряви мíхи"Але це буде банальніше.

(відповісти)
Яніна
2012-10-06 16:22:18

Кожен рядок - самодостатній.

(відповісти)
Роман Миронов
2012-10-06 17:38:21

дуже вдячний !

(відповісти)
( написати коментар )