На першу сторінку
 
РеєстраціяЗайтиВідновити доступ
ЛітКлуб лого
всі твори проза поезія інше рецензії форум автор

Мораль з гандоном

Микола Нечета, 01.11.2013 року



Про високі та низькі енергії Андрій трохи не зрозумів, тому і винес я оце в рецензію, хоч оцінюю дилетантськи та невміло. Наші душі звучать на рівні божественному, пророчому чи побутовому. Кажуть колись і сама Земля звучала гармоніями Небесних Сфер, та люди втратили цю здатність - чути Себе. Гарний був фільм за мормонку що приютила бандюка, який проте спас її сім'ю від лихоїмців та подарував плотську любов. Може хто підкаже назву фільму, та от ця жіночка чула цей спів Всесвіту в собі. Я теж по молодості інколи відчував щось подібне, у кого хватило мужності дочитати до кінця мої спогади "Счастье не умирает", ті зрозуміють, що у високих стосунках нема місця гандонам. Коли між Душами людей стерта межа, коли єдині тіла і думки.

Але повернемось до наших баранів, тобто до високих та низьких енергій. Імануїл Кант, не раз читаний мною мабуть і уявити не міг що його моральний імператив трактуватимуть у такий спосіб. І у Хемінгвея не пригадую згадок про гандони. Люди або хочуть належати одне одному безроздільно, або гидують навіть тілесного контакту чи небажаної вагітності, що йде всупереч Божому задуму і ще якимось вищім намірам у які я дуже хочу вірити, хоч як би не з'їли мене за це скептичні читачі.

Читати Мироховича майже завжди цікаво і корисно, естетичне задоволення отримає естет, поціновувач літератури знайде собі поживу для розуму, а ось про високі вібрації, сподіваюсь, Андрій добре розуміє, та не вважає доцільними виокремлювати їх з усього спектру людяності.

З. І. Гандон - символ внутрішньої готовності до зради. тому оце "завжди з собою" це взагалі не поєднується в моїй уяві з високими стосунками

Читати коментарі (11)
Рейтинг Оцінили Переглянули
4 Олена Войтух , Baron , Вище неба , Іван. 1392
( написати коментар )
Андрій Мирохович
2013-11-02 11:50:57

навіть сказати не знаю що.

звісно, що гандон - як симвом, і не так готовності до зради, як власне межі, яку не можна перейти - тобто, розумієш, я пишу тільки про побут - нахуя мені писати про речі, в яких я нічого не тямлю, он, до прикладу про вищі сфери - того те що ти пишеш, воно знайоме мені, але як текст, а не данність, і це геть не мій дискурс. Якщо ти не зауважив, то всі мої тексти є якраз про межу і про неможливість комунікації зі світом, ну і жінкою, звісно, куди ж без неї.

з.і. а щодо старого Імануїла - ну, не знаю, чи користувався він кондомом, але вочевидь, навряд чи він дівичем у вічність відійшов, щось там мусив мати із економками своїми. і про Гемінґвея ти неправий - цей хлопець знав, нащо гандони потрібні, і в його текстах повсюди натяк на них - он, до прикладу той майор, який заразився сифілісом чи хлопчина, що підчепив гонорею від продавщиці універмагу

(відповісти)
Микола Нечета
2013-11-02 12:05:12

я певний що в дуже багатьох сферах ти тямиш і ще краще за будького туточки. не прибідняйся, але вибір завше за тим о і навіщо пишеш. якось у тебе завше побутове з високим перемішано. то є життя, але ж на те і поезія чи уява щоб відділяти ці речі. мене оце ображає повсякчасне поєднання. в житті вистачає бруду і хоцца хоч в поезії без цього, чи про це критично чи негативно - щоб мораль була НАЯВНОЮ, зримою. А в твоїх віршах хрєн поймеш що ти любиш насправді, з чого стібешся, що засуджуєш. Надто вже з різних боків погляд, ну і тому розпливаюсь по дрєву. не можу створити цільної уяви

(відповісти)
Андрій Мирохович
2013-11-02 12:17:34

я не прибідняюсь, нащо воно мені, скромність - шлях у езвість і так далі. я реаліст, я пишу в стилі отої старої школи, Золя, до прикладу чи ще кого із тих чоловіків, які розуміли, що хуйні багато коїться, того й описувати треба чесно, а ще - ну, бля, автор не вчитель, нафіга кому знати, що він там любить насправді, головне, щоб читач знав, що він любить і що саме хоче. так що, я звикло не погоджусь з тобою - мораль має бути в читача, розумієш, зрима і випукла мораль, а в автора достатньо того, що він історії розповідає, а хто слухає історійки оці - той молодець і має знати, як до кого-чого ставитись

(відповісти)
Микола Нечета
2013-11-02 12:27:28

отаку точку зору на хворумах звуть ліберастіэєю. хоча чи вона доречна, не мені визначати. аби не межувала з байдужістю та похуїзмом. а взагалі то власне незадоволення життям прагну висловити через критику життя в твоїх творах. якісь періоди є коли міняєш ставлення до несправедливості життя, чи вірніш сказати то вважаєш життя закономірним і справедливим, то розумієш що таким мусимо робити його ми - і тоді знов хочеш щось змінити в ньому

(відповісти)
Андрій Мирохович
2013-11-02 12:41:36

зробили собі лякалку - гляди, ще ліберастом назвуть. а по факту, хто так говорить - як правило, якесь чудо йобнуте на цілу голову, яке прокидається із криком "героям слава" в кращому випадку, чи "бий жидів" у запущеному, і, щсх, чесно вважає себе патріотом, хоча власне з його подачі порядні люди на патріотичні слова які вже кривляться гидливо, наче хто повітря зіпсув голосно. Якраз вчора мав нагоду спілкуватись із таким, довелось спинити його гнівні інвективи щодо злочинного режиму фразою, що він просто хоче іншу зону, де вертухаї були б у вишиванках.

але мова є не про уподобання - бач, в нас різний підхід до авторської задачі - ти вважаєш, що читач як равило ідіот, і того йому треб пояснити, що добро, а що що інше, тоді як в вважаю, що таких опозицій взагалі не існує, добро vs. зло, в сенсі, того моє завдання як автора просто чесно записати, що я бачу, ну і розповісти цю історію, а читач мій розумничка, він сам розбереться, що я йому сказати хотів, і що мені направду симпатичне

(відповісти)
Микола Нечета
2013-11-02 12:46:40

ми просто орієнтуємось на різну вікову аудиторію. я не претендую на поважних тьоть і дядь, бо життя їх вже всьому навчило. писав для молоді, щоб знали якими були ми і що по чому у житті.

 а в цілому погоджуюсь, розумник читач цінніша здобич, і можливо комусь жаданіша

(відповісти)
Микола Нечета
2013-11-02 12:30:42

тобто гандон як плащ приховуючий Дон Кіхота? читачу не потрібен афтар, лише його нєтлєнкі

(відповісти)
Андрій Мирохович
2013-11-02 12:43:05

ну да, це ж очевидно. автор мертвий ще з часів Роми Барта, хоча воно й раніше він неживим був.

(відповісти)
Олена Войтух
2013-11-22 06:11:27

not bad, публіцист ;)

(відповісти)
Микола Нечета
2014-03-28 16:58:47

а якщо без гандону тади ось що буває  http://novaukraina.org/news/urn:mediacontent:A80394

 

(відповісти)
( написати коментар )